Vanlige spørsmål

Her vil vi forsøke å besvare de vanligste spørsmålene vi mottar fra våre medlemmer/brukere:

Hvordan melder jeg endring i kontaktinformasjon?

Du må logge deg på Min Side. Der vil du kunne redigere denne informasjonen om deg selv. De nye opplysningene vil automatisk bli oppdatert i vårt medlemssystem.

Hvordan får jeg tak i riktig person i sekretariatet?

Vi har ikke lenger egen fasttelefonlinje og du må derfor ringe direkte til den du skal ha tak i. Under menypunktet Om oss/ansatte finner du en oversikt over hvem som jobber  i sekretariatet. Klikk på navnet til personene og du vil få opp en kort beskrivelse over arbeidsoppgaver. Er du fortsatt usikker på hvem du skal prate med, ringer du daglig leder Nina Bjerke Nilsen, tlf. 934 34 031, så vil hun hjelpe deg videre.

10.00 17. mars - 15.00 18. mars 2025

Sanner hotell, Granavollen

9.00 26. mai - 16.00 28. mai 2025
10.00 23. oktober - 16.00 24. oktober 2025

Oslo

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.