Forsikringsordninger

Som medlem i Den norske jordmorforeningen får du tilbud om en rekke gode forsikringer gjennom vår samarbeidspartner Gjensidige.

Familieulykkesforsikring

Den norske jordmorforening har forhandlet fram en svært god kollektiv familieulykkesforsikring. Forsikringen er obligatorisk og omfatter alle aktive medlemmer av jordmorforeningen mellom 16 og 70 år. Studenter er ikke omfattet av ordningen.

Ulykkesforsikringen gjelder for medlemmer og deres ektefelle/registrert partner, samboer og barn (under 20 år).

Forsikringsnummer hos Gjensidige er 80733000

Kundenummer er 60970430911

Skal du melde skade så ring 915 03 100, tast 1 (meld skade) og tast 5 (meld personskade). Da kommer du direkte til rett avdeling og får hjelp.

Private forsikringer

Den norske jordmorforening har i samarbeid med Gjensidige en rekke forsikringsordninger med rabatter på mellom 14-18 prosent Avtalen inneholder tilbud på følgende forsikringstyper:

• Innboforsikring
  • Rabatt på alle skadeforsikringer

Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon om medlemsfordelene i Gjensidige, se på:https://www.gjensidige.no/privat/kundefordeler/partneravtalen eller ring 915 03 100. Du kan også ta kontakt med ditt nærmeste Gjensidige forsikringskontor.

Her kan du laste ned en oversikt over medlemsfordelene du har i Gjensidige gjennom Dnj:

Du leser mer om medlemsfordelene du har gjennom Gjensidige på Min side.

Jordmor – 60% fast stilling.

Frå 01.03.21 er det ledig ei 60 % fast stilling som jordmor ved helsestasjonen i Gol. Helsestasjonen har 2 jordmødrer og 4 helsesjukepleiarar og held til i gode, trivelege lokale i same bygg som legekontoret. Tenesta er organisert under helseavdelinga, med fagleiar for jordmortenesta som fagansvarleg og avdelingsleiar helse som næraste overordna. Se fullstendig utlysning her.