Forsikringsordninger

Som medlem i Den norske jordmorforeningen får du tilbud om en rekke gode forsikringer gjennom vår samarbeidspartner Gjensidige.

Familieulykkesforsikring

Den norske jordmorforening har forhandlet fram en svært god kollektiv familieulykkesforsikring. Forsikringen er obligatorisk og omfatter alle aktive medlemmer av jordmorforeningen mellom 16 og 70 år. Studenter er ikke omfattet av ordningen.

Ulykkesforsikringen gjelder for medlemmer og deres ektefelle/registrert partner, samboer og barn (under 20 år).

Forsikringsnummer hos Gjensidige er 80733000

Kundenummer er 60970430911

Skal du melde skade så ring 915 03 100, tast 1 (meld skade) og tast 5 (meld personskade). Da kommer du direkte til rett avdeling og får hjelp.

Private forsikringer

Den norske jordmorforening har i samarbeid med Gjensidige en rekke forsikringsordninger med rabatter på mellom 14-18 prosent Avtalen inneholder tilbud på følgende forsikringstyper:

• Innboforsikring
  • Rabatt på alle skadeforsikringer

Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon om medlemsfordelene i Gjensidige, se mer om vår partneravtale her: https://www.gjensidige.no/privat/kundefordeler/partneravtalen eller ring 915 03 100. Du kan også ta kontakt med ditt nærmeste Gjensidige forsikringskontor.

8.00 8. desember - 16.00 9. desember 2021
10.00 8. desember - 14.00 9. desember 2021
8.00-16.00 7. februar 2022
8.00 10. februar - 16.00 11. februar 2022
8.00 4. april - 16.00 5. april 2022

Seksjonsleder - Avdeling for gynekologi og fødselshjelp, Fødeseksjon, Drammen sykehus

Vestre Viken er et av landets største helseforetak med ca. 9 400 medarbeidere og har ansvar for spesialisthelsetjenester til omlag 500 000 innbyggere i 22 kommuner.

Våre somatiske sykehus er i Bærum, Drammen, Kongsberg og på Ringerike (inkludert Hallingdal sjukestugu i Ål).Innen feltet psykisk helse og rus har vi ansvar for Blakstad sykehus i Asker, fem distriktspsykiatriske sentre og barne- og ungdomspsykiatri. Vi har egne klinikker for medisinsk diagnostikk, prehospitale tjenester og intern service samt en sentral stab. Sentraladministrasjonen ligger i Drammen.

I tillegg til utredning, behandling og oppfølging av pasienter, driver vi medisinsk forskning, utdanning av helsepersonell og opplæring av pasienter og pårørende.

Se mer på www.vestreviken.no. Søknadsfrist 16.12. Søk her