Velkommen som medlem i Dnj

I over 100 år har vi jobbet for å synliggjøre en sterk jordmortjeneste og bedre jordmødrenes arbeidsvilkår. Våre midler, vårt engasjement og våre ansatte har et eneste fokus: jordmødrene!

Klikk deg inn  på de ulike lenkene under for å lese om våre medlemsfordeler og melde deg inn.

Det er mange gode grunner til å bli medlem i Den norske jordmorforening! Her får du en oversikt over de viktigste fordelene:

Som medlem i Den norske jordmorforeningen får du tilbud om en rekke gode forsikringer gjennom vår samarbeidspartner Gjensidige.

Medlemskontingenten dekker tilgang til alle foreningens medlemsfordeler. Medlemmer som ikke har betalt kontingent, kan ikke benytte seg av medlemsrettigheter.