Lønnsoppgjøret er utsatt til høsten_

Lønnsoppgjøret 2020 utsatt

I samråd med alle hovedorganisasjoner har riksmekler Mats Wilhelm Ruland besluttet å utsette samtlige av vårens forhandlinger til høsten.

Etter planen skulle forhandlingene i alle sektorer starte opp i begynnelsen av april. Nye oppstartsdatoer vil avtales mellom partene. Inntil videre vil dagens lokale og sentrale tariffavtaler videreføres. Frontfaget starter opp 3. august med frist 27. august. Forhandlinger for de andre avtaleområdene vil da skje etter dette.

Når det foreligger mer informasjon vil det bli informert om på våre nettsider. Se også www.san.no  og www.akademikerne.no  for ytterligere oppdateringer.

Protokoll utsettelse Spekter-området HER

Protokoll utsettelse KS-området HER

Protokoll utsettelse Oslo kommune:

Jordmor – 60% fast stilling.

Frå 01.03.21 er det ledig ei 60 % fast stilling som jordmor ved helsestasjonen i Gol. Helsestasjonen har 2 jordmødrer og 4 helsesjukepleiarar og held til i gode, trivelege lokale i same bygg som legekontoret. Tenesta er organisert under helseavdelinga, med fagleiar for jordmortenesta som fagansvarleg og avdelingsleiar helse som næraste overordna. Se fullstendig utlysning her.