Høringssvar 2016

• Innspill til Høring om helsestasjon og ungdomshelsestasjon fra Den norske jordmorforening.
  • Høringssvar fra Den norsk jordmorforening ny faglig retningslinje for svangerskapsdiabetes:
  • Statsbudsjettet 2017:
  • Høringssvar fra Den norske jordmorforening til høring om arbeidstidsutvalget:
  • Høringssvar fra Den norske jordmorforening om forebygging og oppfølging av alvorlige hendelser i helse – og omsorgstjenestene:
  • Muntlig høringsmøte 9 feb. 2016 i forbindelse med Opptrappingsplan for Rusomsorgen:
  • Innspill til Nasjonal helse og sykehusplanog representantforslag om å sikre kvaliteten i fødselsomsorgen og rammefinansiere fødeavdelinger og kvinneklinikker fra Den norske jordmorforening:
  • Innspill til  nasjonal faglig retningslinje for det helsefremmende og forbyggende arbeid i helsestasjon, skolehelsetjeneste og helsestasjon for ungdom fra Den norske jordmorforening:

Jordmor – 60% fast stilling.

Frå 01.03.21 er det ledig ei 60 % fast stilling som jordmor ved helsestasjonen i Gol. Helsestasjonen har 2 jordmødrer og 4 helsesjukepleiarar og held til i gode, trivelege lokale i same bygg som legekontoret. Tenesta er organisert under helseavdelinga, med fagleiar for jordmortenesta som fagansvarleg og avdelingsleiar helse som næraste overordna. Se fullstendig utlysning her.