Vår organisasjonsmodell

På Landsmøtet i Trondheim 17.-18.september 2015 ble det vedtatt at Den norske jordmorforening går inn for en ny organisasjonsmodell.

Kort oppsummert vil den nye organisasjonsmodellen medføre:

• At fylkesforeningen avvikles og erstattes med 6 regioner og tilhørende lokallag.
  • At sentralstyret vil få en ny sammensetning. Det vil først og fremst bestå av regionsledere som velges elektronisk.
  • At tillitsvalgtapparatet styrkes
  • At forhandlingstilbudet til kommunejordmødrene vil bli bedre med kortere vei til forhandlingskompetent person og bistand i regionen
8.00 8. desember - 16.00 9. desember 2021
10.00 8. desember - 14.00 9. desember 2021
8.00-16.00 7. februar 2022
8.00 10. februar - 16.00 11. februar 2022
8.00 4. april - 16.00 5. april 2022

Seksjonsleder - Avdeling for gynekologi og fødselshjelp, Fødeseksjon, Drammen sykehus

Vestre Viken er et av landets største helseforetak med ca. 9 400 medarbeidere og har ansvar for spesialisthelsetjenester til omlag 500 000 innbyggere i 22 kommuner.

Våre somatiske sykehus er i Bærum, Drammen, Kongsberg og på Ringerike (inkludert Hallingdal sjukestugu i Ål).Innen feltet psykisk helse og rus har vi ansvar for Blakstad sykehus i Asker, fem distriktspsykiatriske sentre og barne- og ungdomspsykiatri. Vi har egne klinikker for medisinsk diagnostikk, prehospitale tjenester og intern service samt en sentral stab. Sentraladministrasjonen ligger i Drammen.

I tillegg til utredning, behandling og oppfølging av pasienter, driver vi medisinsk forskning, utdanning av helsepersonell og opplæring av pasienter og pårørende.

Se mer på www.vestreviken.no. Søknadsfrist 16.12. Søk her