Landsmøteseminar/jordmordager

9.00 24. september - 16.00 25. september 2022

22.-23. september er det landsmøte.
24.-25. september er det landsmøteseminar/ jordmordager.

Påmeldingen har åpnet!

Påmeldingen til landsmøte 2022 har åpnet! Meld deg på her:

Velkommen til Sola Strand Hotell

I september er det i Sola det skjer! Da skal jordmødre og landsmøtedelegater samles for å skape politikk og dele fagkunnskap.

22.-23. september er det landsmøte
24.-25. september er det landsmøteseminar

Den lokale komiteen i Stavanger gleder seg til å ta imot alle delegater, observatører og andre deltagere til fire dager i september, og ønsker alle hjertelig velkommen. Hele arrangementet vil foregå på fantastiske Sola Strand hotell – både selve landsmøtet, festmiddagen fredag kveld og fagseminaret lørdag og søndag.

Torsdag kveld blir det aktiviteter på Sola Strand. Jordmortreffet lørdag kveld vil foregå på hotellet – enkel bevertning og mingling.

Det blir jordmorhelg fylt med spennende fagliginnhold, foredrag og stands. Den norske jordmorforening ønsker deg velkommen!

Informasjon Landsmøtet

22.-23. september avholdes det landsmøte i Den norske jordmorforening, der den politiske retningen og ny politisk leder skal velges for tre nye år. Det velges delegater fra de ulike regionene. Informasjon om delegater sendes ut fra hver enkelt region.

• Ordinære deltakere/observatører kr. 750,- per dag inkl deltakelse med lunsj og kaffepauser
  • Jordmorstudenter kr. 700,- per dag, inkl deltakelse med lunsj og kaffepauser

Landsmøteseminaret: Jordmordagene

24.-25. september er det landsmøteseminar. Det betyr to fulle dager med jordmorfag og spennende foredrag!

• For medlemmer/jordmorstudentmedlemmer vil fagseminaret denne gang være gratis. Man betaler kun dagpakker på 750,- pr dag inkl lunsj og kaffepauser
  • For ikke-medlemmer koster Fagseminaret kr. 4.300,- inkludert lunsj og kaffepauser begge dager
  • For jordmorstudenter som ikke er medlemmer koster Fagseminaret kr. 2.500,- inkludert lunsj og kaffepauser begge dager

Overnatting

Det er holdt av rom på Sola Strand Hotell for hele perioden, og dette må bestilles ved påmelding.

Enkeltrom koster kr. 1.095,- per natt og dobbeltrom kr. 1.295,- per rom per natt.

Delegater vil bli innlosjert i enkeltrom.

Delegater får dekket sin overnatting fra 22. til 23. september (til og med frokost).