GynZone webinar: Obstetriske interventioner: betyder sansestuer noget for fødslen?

15.00-15.02 25. februar 2021

Mød på dette webinar Tine Wrønding, reservelæge & Gitte Ulriksen, afdelingsjordemoder
Hør om erfaringer og forskning fra Nordsjællands Hospital, Hillerød
Forslag til læsning: "The aesthetic nature of the birthing room environment may alter the need for obstetrical interventions – an observational retrospective cohort study".

Påmelding her:

Ønskjer du å arbeide ved føde- og barselseksjonen i Ålesund?
Vi har ledig 100% stillingar for jordmor med oppstart snarast, etter avtale med seksjonsleiar.
Tilsetting medfører tredelt turnus, med høve til individuell tilpassing for arbeidstakarar som har lang reisevei.
Vi er ei spennande avdeling med eit stabilt og høgt kvalifisert fagmiljø. Vi har jordmor-poliklinikk med svangerskapskontrollar og ultralyd.
Mange av jordmødrene våre har spesialkompetanse innan ulike område. Vi har to fødestover med badekar, og tilbyr fødsel i vatn. Fullstendig utlysning finner du  her

Ved Fakultet for medisin og helsevitenskap (NTNU) er det ledig stilling som førstelektor/universitetslektor i helsevitenskap (jordmorfag).  I denne stillingen skal du sammen med instituttets øvrige vitenskapelige ansatte ha ansvar for undervisning og forskning innen fagområdet jordmorfag. Vi tilbyr blant annet spennende og utviklende oppgaver i et sterkt og internasjonalt fagmiljø. Utlysningen finner du her:

Ved Fakultet for medisin og helsevitenskap (NTNU) er det ledig stilling som førsteamanuensis/universitetslektor i helsevitenskap (jordmorfag). Stillingsinnehavers hovedansvarsområde vil være masterutdanning i jordmorfag. I denne stillingen skal du sammen med instituttets øvrige vitenskapelige ansatte ha ansvar for undervisning og forskning innen fagområdet jordmorfag. Utlysningen finner du her: