Min Side

Den norske jordmorforening tilbyr en "lukket" nettside for sine medlemmer.

På Min Side finner du råd i forbindelse med forhandlinger, informasjon om juridiske rettigheter knyttet til arbeidsplassen, presentasjoner fra Dnjs arrangementer, oversikt over tillitsvalgte m.m.

Klikk her for å logge deg på Min Side

Slik logger du inn på Min Side første gang

Velg linken Glemt passordet ditt eller trenger du å registrere deg for første gang, skriv inn e-postadressen din og klikk på "Send". Er du registrert med gjeldende e-postadresse i medlemsregisteret, får du tilsendt en e-post som inneholder en lenke. Når du klikker på lenken vil nettleseren din åpne en ny nettside hvor du blir bedt om å lage et passord. Du må oppgi passordet i begge feltene og trykke lagre. Du kan deretter logge på med det nye passordet. Brukernavnet ditt vil være din e-postadresse.

Individuell og kollektiv arbeidsrett

Individuell arbeidsrett favner om temaer som kan være aktuelle angående ditt arbeidsforhold. Temaer som du blant annet kan lese mer om er: søke stilling, jobbintervju, arbeidskontrakt, vikarbruk/imidlertidig ansettelse, retten til ferie og taushetsplikt for helsepersonell.

Kollektiv arbeidsrett omhandler dine rettigheter som fagorganisert innenfor et tariffområde. Medlemskap i en fagforening gir deg rettigheter som er hjemlet i tariffavtaler fremforhandlet mellom parter i arbeidslivet.

Forhandlingsteknikk

Forhandlingsteknikk er en allmenngyldig teknikk som kan brukes i mange sammenhenger. En stadig større del av forhandlingene skjer lokalt. På Min side kan du lese om alt fra forberedelser, gjennomføring, råd til bruk under forhandlingene, vanlige ord og uttrykk osv.

Lister/rapporter over hvem du har verv for

Tillitsvalgte og  medlemmer med verv i fylkesstyret kan ta ut rapporter over hvem de har verv for. Listen inneholder kontaktinformasjon hentet fra medlemsregisteret til Den norske jordmorforening.

Oversikt over tillitsvalgte, fylkestillitsvalgte og fylkesledere

På Min side finner du en oversikt over alle de som er tillitsvalgte ved landets helseforetak samt oversikt over fylkenes kommunejordmorkontakter med tilhørende kontaktinformasjon.

Presentasjoner fra kurs og seminarer

Mulighet for å laste ned presentasjoner fra avholdte konferanser, kurs og seminarer i regi av Den norske jordmorforening.

Protokoller og referater

Alle protokoller fra sentralstyremøtene blir publisert på Min Side. I tillegg vil du kunne lese protokollen fra sist avholdt landsmøte.

Skjemaer og maler

Om du trenger å sende inn reiseregning eller skal holde en presentasjon i regi av Den norske jordmorforening, vil du finne maler for dette på Min Side.

11.00 13. mars - 15.00 14. mars 2024

Sanner Hotell, Gran