Samling for kommunejordmødre og bydelsjordmødre i Oslo kommune

10.00-14.00 2. juni 2021

Digital samling for kommunejordmødre.

Kun for medlemmer av Dnj. Har du ikke fått påmeldingslink? Meld deg på til amalie@jordmorforeningen.no

Den norske jordmorforening ønsker sine medlemmer i kommunesektoren og Oslo kommune velkommen til digital samling med jordmorfaglig og tariffmessig innhold!

Program:

Pålogging og oppstart kl 10.

Jordmorfaglig innhold fra 10-12.30:

Om arbeidet med NIPT og tidlig ultralyd, Marte Berger-Nortvedt, nestleder i Dnj og representant i faggruppe om NIPT og tidlig ultralyd

Om psykisk helse i svangerskapet og barseltid, med Malin Eberhard-Gran, professor i medisin UiO og Gro Vatne Brean, psykologspesialt RBUP.

Lunsj kl 11.30-12

Kl 12-14: Om årets tariffoppgjør i kommunesektoren og Oslo kommune ved Berit og Ida. Vi legger opp til noe gruppearbeid her også, hvor vi deler inn deltakerne i grupper.

Det er mulig å delta på kun deler av foredraget. Del 2 etter lunsj retter seg naturlig nok mot tillitsvalgte i kommunene, men også andre som skal forhandle lønn.